Värmebölja

Idag var det snudd på värmebölja och jag blev smått badsugen. Men jag tror inte sjön har hunnit värma upp ordentligt ännu då lufttemperaturen fortfarande är långt från 15 grader om nätterna. Dumma naturlagar gör ju att vatten värms upp svårare än luften.

Men med aquafulness metoden så kan jag ändå få metafysiskt aquatiskt qi genom kosmisk energi. Jag brukar ligga i sängen och lyssna till hjärtpulsen, andas långsamt och förnimma känslan av att ligga och flyta i vattnet påklädd vid varje pulsslag, vilket är samplingar från föegående fysiska situatione som jag syntetiserar och på så sätt omvandlas till energipulser.

För att ”seeda” detta har jag vid vissa tillfällen duschat innan för att få färska samplingar i minnet som kan användas i syntetiseringen.

Kommentera

